zondag 28 december 2008

A Merry Christmas


Ik zit nog steeds in de ritme van kerstkaarten. Dit jaar moest ik kaarten erbij kopen in de winkel, omdat ik er niet genoeg had. Dus mijn voornemen is om heel het jaar door kerstkaarten te maken, zodat ik dit probleem niet meer heb.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van Basic Grey (Figgy Pudding). De stempel is van Hänglar & Stänglar. De tekststempel is van Magnolia.
Ik heb op de kaart een bloem met daarop een spacer en een bratz geplakt.
De twee sterrentjes heb ik gemaakt met de Tagmaker.

49 opmerkingen:

Nicoline zei

Ook weer zo'n mooie!!! Schattig!
Ik moest ook weer haasten dit jaar dus ik ga ook maar eens proberen wat meer kerstkaarten tussendoor te maken ;)
Groetjes,
Nicoline

Riet zei

dank je wel Nicoline voor je compliment.

liefs Riet.

HillsAngels zei

Hoi Riet,

Wat heb je weer een prachtige kaartjes gemaakt!!!
Superrrr!!
Fijne Jaarwisseling en een gezond, gelukkig en vooral niet te vergeten creatief 2009!!
Groetjes,
Angela

Riet zei

dank je wel voor je compliment Angela.
jullie ook een fijne jaarwisseling,en een gezond 2009, en dat we veel kaartjes mogen maken en bekijken.

liefs Riet.

Angelique zei

wat een schitterende kaart riet! Ik wens je ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds dat maar wenselijk is voor 2009!!

liefs angelique

Christina zei

Prachtige kaart geworden Riet!!

Francien zei

Deze is mooi Riet!!!...prachtig ingekleurd zeg!!....heeel mooi gedaan!!
Groetjes Francien.

Riet zei

dank je wel Angelique voor je compliment.

fijne dagen en een gezond 2009.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Kristel voor je compliment.

fijne dagen en een gezond 2009.

liefs Riet.

Ria Zonnestraaltje zei

ohhh mooi kaartje Riet ;) Gelukkig heb ik dat probleem niet gehad dat ik kaartjes moest gaan kopen ;) hahaha
het helpt om aan de challenges mee te doen :)

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe met veel geluk, gezondheid en creativiteit ;)

hugs Ria

Riet zei

bedankt voor je compliment Francien.

fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Ria voor je lieve woorden.

jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

sandra_w zei

Het is weer een bjoetie, Riet!

Fijne jaarwisseling en 'n heel gezond en creatief 2009!

Liefs, San

Marja Sch zei

Heel mooi Riet. Leuk met die sterren erbij. Gr Marja

Riet zei

dank je wel Sandra voor je compliment.

jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Marja voor je compliment.

liefs Riet.

Marijke zei

wat een schitterende kaart weer Riet! Ook ik kwam voor het eerst te kort aan kerst kaarten en ik maak ze al het hele jaar! We blijven gewoon nog even doorgaan he meis!!!
Kun je alstubleift die letters weghalen om over te typen...ik ga nu naar mijn 3e poging!!

Riet zei

dank je wel Marijke voor je compliment.
wat bedoel je met letters en type,ik snap je niet.

liefs Riet.

Linanna DESIGNS zei

Hello Riet, i trust you had a wonderful christmas hun, with lots of nice pressies. I have to say i adore this cards, how cute is it? I am looking forward to more crafting in 2009, and seeing more of your fabulous work! hugs Linda x

Marijke zei

Hoi Riet, ik bedoelde de woordverificatie, maar die heb je nu uitgezet zie ik!! Dank je!

Alina zei

Een hele mooie kaart, Riet!
En wat heb je drie prachtige kleindochters!
Liefs, Alina

Monie zei

Goed plan Riet!Deze is alvast erg leuk.Die sterren die je met de tagmaker gemaakt hebt zijn ook erg leuk!Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!

Josee zei

Weer een prachtige kaart Riet :D!
En, je bent niet de enigste die kaarten moest bijkopen hoor :$

Tanya zei

Hoi Riet!!!

Wat een mooi kaartje is het weer geworden!
Het voornemen wat jij hebt heb ik ook! ik moest dit jaar voor het eerst ook kaarten erbij kopen omdat ik er te weinig had gemaakt....

Volgend jaar beter!
Groetjes en alvast een fijne jaarwisseling!
Tanya

Lia zei

prachtige kaart

Riet zei

dat wist ik niet Marijke, dat heb me dochter zeker perongeluk gedaan.
ik weet helemaal niet hoe dat moet.

liefs Riet.

Riet zei

thank you very much Linda.

eeen fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

hugs Riet.xxx

Riet zei

dank je wel voor je compliment Alina.
ja ik ben ook een hele trotse oma met 3 van zulken schatten.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Monie voor je compliment.
ja je moet toch wat vind je niet,dan maar steeds is wat.

jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel voor je compliment Josee.
gelukkig dan ben ik het niet alleen.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel voor het compliment Tanya.
ja meis we gaan nu maar door.

jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Lia voor het compliment.

liefs Riet.

Cheryl zei

Hoi Riet!

Leuke kaart weer en bedankt dat je weer een reactie op mijn blog hebt achtergelaten. Ja ze waren heel blij met het album (gelukkig!). Nu mijn volgende klus: trouwalbum van vrienden. Maar tijd voor kaartjes moet ook he ;).

Liefs Cheryl!

Riet zei

dank je wel voor het compliment Cheryl.
dat wist ik wel dat ze er blij mee was.
nou een trouwalbum een hele klus.
vergeet niet je kaartje hé?

fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Inge zei

Wat een prachtige kaart Riet! echt een plaatje!
Liefs Inge

Marijke zei

Riet, ik heb geen idee waarom je mijn blog niet kunt "volgen" ? Ik heb het mijn zoon gevraagd, maar die kon ook niks vinden?
Ook bij de help pagina van blogs kan ik niks vinden?
Kun je nog steeds niet op de regel: deze blog volgen klikken?

marja zei

riet ik kom je hier op je blog ook even een hele fijne jaarwisseling toewensen!!!!

Riet zei

dank je wel Inge voor je compliment.

liefs Riet.

Riet zei

nee Marijke het lukt nog steeds niet ,krijg geen handje ,alleen een pijltje.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Marja, jij ook een fijne jaarwisseling ,en een gezond 2009.

liefs Riet.

doris zei

Super, super, super...
Im alten Jahr hast du noch so eine wunderschöne Karte gemacht... WOW!

Ich wünsche dir und deiner Familie einen
" Guten Rutsch in neue Jahr 2009", ganz viel Liebe und Gesundheit!

Groetjes
Doris

Riet zei

dank je wel Doris voor je compliment.

jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

marjolijn zei

Hoi Riet,

Ik vind 'm helemaal super hoor.
Ik had dit jaar ook niet genoeg kaartjes dus moest ook bij kopen, misschien moet ik dit jaar ook maar eens voor gaan werken, hihi.

Jij ook een hele fijne jaarwisseling.

Veel liefs Marjolijn

Maria zei

Mooie kaart Riet!

liefs Maria

Riet zei

dank je wel Marjolijn voor je compliment.

jij ook fijne jaarwisseling en een gezond 2009.

liefs Riet.

Carla D zei

Hallo Riet,
Ben natuurlijk ook bij jou komen snuffelen ;-)
Wat een mooie kaartjes maak jij zeg!
En we wonen niet zo ver van elkaar.
Ik kom zeker vaker 'bloggen' bij jou.

Groetjes Carla

Peet zei

Schitterend kaartje, Riet!!!

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2009!
Liefs,
Peet

Riet zei

dank je wel Carla voor je compliment.

liefs Riet.

Riet zei

dank je wel Peet voor je compliment.

jij ook een gezond 2009.


liefs Riet.